Članki avtorja: Simona Kruhar Gaberšček

Monika Zajc

»Naučila sem se plesati z negotovostjo«

gizem

»Skrb za talente je nujna za ohranjanje konkurenčnosti«

zzz

BEREMMO: Skriti potenciali v vsakem od nas

Sasha Savić

»Če želite ostati na vrhu, morate ves čas osveževati svojo ekipo…

Nataša Pavlović Bujas

»Odnosi z javnostmi postajajo izjemno zahteven in odgovoren…

beremmo

BereMMo: Obljubljena dežela

b2b
MMARKETING

Marketing kot ključ do uspeha tudi v B2B-svetu

Monique Zytnik2
KOMMUNICIRANJE

Ko občinstvo postavite v središče izkušnje

omiza
KOMMUNICIRANJE

»Smo javne osebe, a še vedno ljudje, krvavi pod kožo«

Monique Zytnik

Kako lahko umetna inteligenca izboljša komunikacijo z…

hostnik

Kako izkoristiti marketinški potencial maratona

Mojca Avšič

»Nikoli nisem zadovoljna s povprečjem«

iab
DIGITALNO

»Kreativci raje delajo videoposnetke kot spletne pasice«

Maria Luiza de Lange

Ali na spletu nagovarjate resnične ljudi ali zlonamerne bote?

European Publishing Congress
MMEDIJI

Kako naj mediji preživijo – in uspevajo – v dobi umetne…

tl

»Skači visoko in se pri tem zabavaj«

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji