Članki avtorja: Simona Kruhar Gaberšček

beremmo

BereMMo: Vsi smo krvavi pod kožo

beremmo

BereMMo: Mojstri (knjižnega) marketinga

bonšek

»Izkušen strokovnjak za odnose z javnostmi bo ostal nepogrešljiv«

paddy
MMARKETING

Kje je meja med inovativnim marketingom in neetičnim vedenjem?

Paddy Carberry

Kako je Guinness postal »neustavljivo privlačna« blagovna znamka?

beremmo

BereMMo: Knjige, ki šokirajo in pretresejo do obisti

Monika Zajc

»Naučila sem se plesati z negotovostjo«

gizem

»Skrb za talente je nujna za ohranjanje konkurenčnosti«

zzz

BEREMMO: Skriti potenciali v vsakem od nas

Sasha Savić

»Če želite ostati na vrhu, morate ves čas osveževati svojo ekipo…

Nataša Pavlović Bujas

»Odnosi z javnostmi postajajo izjemno zahteven in odgovoren…

beremmo

BereMMo: Obljubljena dežela

b2b
MMARKETING

Marketing kot ključ do uspeha tudi v B2B-svetu

Monique Zytnik2
KOMMUNICIRANJE

Ko občinstvo postavite v središče izkušnje

omiza
KOMMUNICIRANJE

»Smo javne osebe, a še vedno ljudje, krvavi pod kožo«

Monique Zytnik

Kako lahko umetna inteligenca izboljša komunikacijo z…

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji